|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 - következő oldal
2006.11.11. - Kwish
Eschalon: Book 1 - Fórum Q&A #3/10 +1
|
Az Eschalon Book Hivatalos oldalán megjelent három új képecske, s ebből az apropóból lefordítottam még az eddig kimaradt 10+1 kérdést a fórumból. Megjelent egy kis áttekintés is a helyzetről, bár elég szűkszavú. A játék egyre mutatósabb, még mindig pakolgatnak bele tartalmakat is, kísérleteznek a játékegyensúly megteremtésével. Az már biztos, hogy 2006 végén nem lesz megjelenés, de egyre közelebb kerülnek a dologhoz...
|
2006.11.10. - Kwish
Drakensang: The Dark Eye - RPG Codex interjuhé
|
Az RPG Codex képviselői leültek beszélgetni Jan Lechner projekt vezetővel és Bernd Beyreuther kreatív igazgatóval a Drakensang: The Dark Eye játékról. A szokásos kicsit csipkelődő stílus, kicsit kevesebb tartalom. A zárókérdés mindent üt: Szóval most a hagyományos játékosokról beszélünk, vagy a hírhedt új generációról, aki nem tud olvasni, zavarba hozzák a számok, és bármi tetszik neki, ami fénylik? :D
|
2006.11.07. - Kwish
The Broken Hourglass - IGN RPGVault interjuhé #2
|
Az IGN RPGVault folytatta Jason Compton faggatását a játékkal kapcsolatban (p.csa hosszú), szóba kerültek a tárgyak, a mágia, a páncélok, küldetések és még sok más egyéb. Tudom, hogy nem túl elegáns, de a technikai dolgokkal kapcsolatos részeket kurtítottam, hogy a fejlesztő csapatról szóló kérdésről már ne is beszéljek (kihagyva)...
|
2006.11.06. - Kwish
Drakensang: The Dark Eye - Közösségi kérdezz-felelek
|
Az Anaconda Game oldalon megjelent egy korábbi Drakensang közösségi interjuhé angol fordítása, így már kezelhetővé vált a dolog. A kérdésekre Jan Lechner, a Drakensang projekt menedzsere válaszolt.
|
2006.11.05. - Kwish
Elveon - CVG interjuhé összegzés
|
A CVG még október végén lehozott egy elég hosszúra sikeredett interjuhét a játékról, ennek lényegi tartalmát próbálom most összefoglalni. A beszélgetésben Slavo Hazucha volt az áldozat. (Új képet nem tálaltak a beszélgetés mellé.) |
2006.11.02. - Kwish
The Broken Hourglass - IGN RPGVault interjuhé
|
Az IGN RPGVault is készített egy interjuhét a The Broken Hourglass szellemi atyjával, Jason Comptonnal. Ez is kissé hosszúra sikerült, így néhány helyen rövidítettem a válaszokat, persze ez nem sokat segített... jah, és ez még csak az első rész...
|
2006.11.02. - Kwish
Jade Empire - FiringSquad interjuhé
|
Kicsit beindul a marketing úthenger a Jade Empire esetében is (a következő hónapokban tuti széttipornak minket). Ezúttal a FiringSquad készített egy interjuhét Diarmid Clarke-al, a BioWare projekt vezetőjével, de őszintén szólva a (kérdések és) válaszok eléggé hajaznak a korábban megjelent IGN interjuhéra...
|
2006.10.17. - Kwish
The Broken Hourglass - Információ a harc szabályairól
|
A Planewalker Games oldalán megjelent egy gyorstalpaló a harcra vonatkozó szabályokról... A The Broken Hourglass nemcsak a harcról szól, de ha elkezdődik a gyilok, megnyugtató lehet azoknak a szabályoknak az ismerete, melyek meghatározzák a siker és a kudarc, azaz élet és halál kérdését...
|
2006.10.12. - Kwish
AoD - NMA interjuhé a játék világáról
|
Az NMA oldal ismét lekapta a tíz körméről VDt, és megint készített vele egy pergő össztűzhöz hasonlító, brutál hosszú interjuhét. Utalnak a korábbi interjuhéjukra, szóval ez amolyan folytatásnak vehető... (néhol levagdosva a sallangokat, oppardon.. ésnéhol feltehetőleg nem sikerült visszaadni teljesen tökéletesen...)
|
2006.10.11. - Kwish
WoC - Ismét infómorzsák a Cherubion fórumról...
|
Ismét Steamhawk hívta fel a figyelmet (Thx!) egy érdekes beírásra a Cherubion fórumán, melyben a Káosz regények írója fejti ki röviden véleményét a játék alakulásáról... a végkicsengés kicsinykét kesernyés... ímé...
|
2006.10.09. - Kwish
Jade Empire - IGN PC interjuhé a PC verzióról
|
A Jade Empire még 2005 áprilisában jelent meg konzolra, s végül a BioWare úgy döntött, hogy PCre is elkészíti a játékot. Az IGN PC elbeszélgethetett Kevin Martins vezető fejlesztővel és Diarmid Clarke producerrel arról, hogy hogyan is áll a játék PCs verziója, és hogy milyen változásokat tartalmaz a játék.
|
2006.09.30. - Kwish
Mage Knight: Apocalypse - GamePro értékelés
|
A GamePro-n megjelent (asszem) az első értékelés a játékról. Elég brutális 2/5 eredménnyel. Lényegében semmi nem tetszett az értékelőnek a játékból, üres WoW utánérzetként definiálta a darabot. |
2006.09.28. - Kwish
Drakensang: The Dark Eye - GG Mania interjuhé (haha)
|
Az élet tartogat furcsa meglepetéseket. Ismét megjelent egy háromoldalas interjuhé a Drakensangról, ezúttal a Gameguru Mania oldalon. A dolog kész vicc, a 18 kérdésből talán 5-6 olyan van, ami nem a fejlesztő védjegyének számító copy-paste technikával készült (vagy legalábbis nem tök olyan, mint a tennapi Crpg.ru interjuhé Q&A-je). Ezekre összpontosul a halálsugár...
|
2006.09.27. - Kwish
Drakensang: The Dark Eye - Crpg.ru interjuhé
|
Ezúttal a Crpg.ru oldal vállalkozott arra a csöppet sem hálás feladatra, hogy interjuhét készítsen a Drakensang fejlesztőivel. Úgy tűnik a Radon Labs PR mókusai a copy-paste interjúk bűvkörében égnek, a válaszok jelentős része idegesítően ismerős a korábbi beszélgetésekből...
|
2006.09.14. - Kwish
The Broken Hourglass - RPGCodex interjuhé
|
Az RPGCodex-en is megjelent egy brutális, 6-7 oldalas beszélgetés a The Broken Hourglass című független fejlesztésű játékról. A 13 kérdésből most álljon itt az első hét fordítása... folyt.köv. rövidesen.
|
2006.09.12. - Kwish
Gothic III - Videó anyag a Worthplayingről
|
A Worthplaying lehozott egy elég hosszú, cirka 6 perces (~86 megás) videóanyagot a játékról, ami engem kellemesen meglepett a minőségével, és az angol háttérszöveggel... ami meglepően részletes, bár új dolog nincs benne... itten kb. a szöveg
|
2006.09.08. - Kwish
Hellgate: London - Mini Q&A
|
A Hellgate Guru oldal a 21rpg oldallal kart-karba öltve készített egy 17 kérdéses interjuhét. Ez így elég impozánsnak hangzik, de a válaszok lényegében néhány szavas szösszenetek, így a kérdéseket és válaszokat összegyúrtam... szóval ez inkább egy infócsokor. Az áldozat Ivan Sulic közösség manager...
|
2006.09.08. - Kwish
Eschalon: Book 1 - Fórum Q&A #2/10
|
Itt van 10 újabb kérdés-fordítás az Eschalon: Book I fórumáról. Szóba kerül tolvaj / kalandor karakter játszhatósága, a szabályrendszer, karakterfejlődés és hogy mi is az az old-school RPG...
|
2006.09.07. - Kwish
Eschalon: Book 1 - Fórum Q&A #1/10
|
Az Eschalon: Book I. első részének fejlesztésével kapcsolatban a fórumon beindult egy Q&A, ahol lényegében hiperaktívan válaszolgat a kérdésekre a játék fejlesztője. Az első 10 kérdezz-felelek fordítása...
|
2006.09.02. - Kwish
AoD - Gamebanshee interjuhé
|
A Gamebanshee is elcsípte Vault Dwellert egy kis beszélgetésre az Age of Decadence-el kapcsolatban. Ismét kiderül, hogy milyen jó kis ötletek, aprólékos kidolgozottság jellemzi a cuccost...
|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 - következő oldal
|
|