Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum


Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 - következő oldal



2006.06.15. - Kwish

Titan Quest - Második pilla, békéltető TQW #3

Az IGN RPGVault-on megjelent második pillában, Arthur Bruno, vezető játékmenet fejlesztő ismertet egy sebzés-visszaverésre épülő karaktert. Elég érdekes ez is, bár nem igazán értem, mit akarnak elérni ezekkel a spoiler szagú karakter-építgetési javaslatokkal...


Tovább..


2006.06.14. - Kwish

Titan Quest - Első pilla, idéző TQW #2

Az IGN RPGVault legújabb anyagában az Iron Lore vezető fejlesztője arról mesél, hogy mennyire élvezte egy olyan varázsló karakter kialakítását, aki állati kísérőkkel segítette kalandjait és a természet, valamit föld skill-ágakra koncentrál.


Tovább..


2006.06.08. - Kwish

Hellgate: London - Csevej Bill Roper-rel (CVG)

A ComputerandVideoGames lehozott egy mini-interjuhét Bill Roper-rel. Amolyan kis kedélyes csevej lenne a dolog. Az utolsó kérdést, mely Mr Roper éneklő-hobbijával kapcsolatos kihagytam. A lényeg a lényeg, Mr Roper danolászgat szabad idejében. A többi kérdés azért a játékkal foglalkozott...


Tovább..


2006.06.08. - Kwish

The Broken Hourglass - RPGDot interjuhé

A Planewalker Games azért jött létre, hogy betöltse a csapat alapú játékok hiánya miatt keletkező űrt, és hogy egy olyan történet-alapú cRPGt hozzanak létre, melyre már nagyon várnak a rajongók. Az RPGDot sikeresen meginterjuholhatta a csapat két tagját. Az anyag brutál hosszú (7-8 oldal), ez csak egy része, még lesz kiegészítés...


Tovább..


2006.06.06. - Kwish

Drakensang: The Dark Eye - RPGDot interjuhé

A német "Das Schwarze Auge" PnP RPG-nek három klasszikus cRPG átirata volt, mely a hangzatos "Realms of Arkania" névvel futott évekkel ezelőtt. A Radon Lab fejlesztő csapata és a kiadó Anaconda Games most megpróbálja újra visszahozni a PC gamer köztudatba a játékot. Az RPGDot interjuhét készített a projekt vezetőjével.
Szerintem bőviben vagyunk a PR szagú válaszoknak...

Tovább..


2006.06.03. - Kwish

AoD - RPGDot interjú

Az RPGDot készített egy nagyon hosszú interjuhét a The Age of Decadence elnevezésű játék fejlesztőjével. Ez még csak a cucc első fele, de nagyon érdekes kis gamma lesz ez, ha elkészül... Független cucc.


Tovább..


2006.05.29. - Kwish

Gothic III - GameSpy, Gamebanshee 2006 E3 cuccok...

Ez még mindig E3, úgyhogy senki se várjon tőle sokat, Gamespy és Gamebanshee anyagok szemezgetése, alapvetően ismétlés a tudás anyja, de van benne néhány elejtett értékes infó-morzsácska...


Tovább..


2006.05.26. - Kwish

Dark Messiah - Multiplayer dógok

A GameSpot lehozott egy beszélgetést Romain de Waubert de Genlis-sel, a játék producerével, a multiplayerről, az ún. crusade módról, osztályokról és még sok más egyébről. Grebber (THX!) felhívta a figyelmet egy Worthplaying anyagra is, abból is szemezgettem később.


Tovább..


2006.05.25. - Kwish

Titan Quest - Lényismertető #3

Az IGN utolsó lényismertetőjében a Távol-kelet szépségeit, pontosabban néhányukat mutatja meg. Vannak itt kisebb, nagyobb, de leginkább veszélyesnek tűnő ellenfelek. A bemutatóhoz ismét csatoltak egy kis vizuális csemegét is (16,48 MB; ~1:39)


Tovább..


2006.05.15. - Kwish

Gothic III - E3 előzetesek áttekintése

A Gothic 3-mal kapcsolatban is megjelent néhány áttekintés (IGN, Loaded Inc, GameSpy), ezekből próbálom kiszedni az értelmesebb (újabb) információt. Nem sok minden volt, az igaz. Engem az lepett meg legjobban, hogy ebbe a játékba is tervezik a skill-pontok újraosztásának lehetőségét. Igazán RPG-be illő gondolat :-/


Tovább..


2006.05.15. - Kwish

Mass Effect - Xbox.com interjuhé

Az Xbox.com készített egy elég jó kis interjút Casey Hudson-nal, a Mass Effect projekt igazgatójával. Igazából nem is olyan jó, mert nincs benne semmi új ;-) Viszont ami eddig kiderült, az benne van. Áttekintés.


Tovább..


2006.05.12. - Kwish

Mass Effect - E3 benyomások

A Mass Effect bemutatóját követően több élménybeszámoló is megjelent a neten, ezekből szemezgetek, próbálva a lila színű PR lelkesedésből kikaparászni az infókat (ahol a lila színű PR lelkesedésnek is van valami tartalma, igyekszem visszaadni... )


Tovább..


2006.05.09. - Kwish

RPGCodex - Michael Sean McCarthy interjuhé fordítás

Az RPG Codex megint lehozott egy fejlesztői interjuhét, brutális darab, de sajnos roppant érdekes. Az áldozat Michael Sean McCarthy, a néhai Troika Games oszlopos tagja, amolyan mindenes valah. Most pedig egy új akció-RPGt tervez... turn-based harccal és az ún. izometrikus nézettel. A terv a Project T-BAR 3/4 kódnév alatt fut, a fejlesztő cég pedig a Laid Back Gaming, Michael Sean McCarthy cége lenne.
Az interjuhé azért is érdekes, mert ad egy kis betekintést a Troika filozófiájába, működésébe... (volt ahol húztam)

Tovább..


2006.05.04. - Kwish

Hellgate: London - Pre-E3 szösszenetek

Kicsit viccnek érzem már ezt az egészet, ahogy a különféle kiadók/fejlesztők nyomatják a pre-E3 bemutatókat, leiratokat, ésatöbbi, ésatöbbi. Eszeveszett beszámolók, video-interjuhék, pamparam. Ez történt a Hellgate: London esetében is, ahol a kabalista bemutatója a fő esemény, de néhány egyéb dolog is kiderül (nem sok). IGN, Gamepsy, GameSpot szemezgetés következik.


Tovább..


2006.05.01. - Kwish

Afterfall - NMA interjuhé

Mint bizonyára "mindenki" tudja, a lengyel fejlesztő csapat garázsában készülő Bourgeoisie című játék váratlan transzformációval átalakult az Afterfall című projektté. Az NMA lelkes és Fallout-hithű gárdája le is hozott a fejleszőcsapattal egy interjuhét. Jó kis anyag, de sok beszédnek is egy az alja: KŐ A PÉNZ!


Tovább..


2006.04.24. - Kwish

Mass Effect - CGO interjuhé #2

A Computer Games Online interjújának második részében a játék opciókról és a környezetről esik szó, az áldozat még mindig Casey Hudson, a Mass Effect projekt igazgatója (BioWare). Nem túl bőbeszédű...


Tovább..


2006.04.22. - Kwish

Mass Effect - CGO interjuhé #1

A Computer Games Online készített egy interjuhét Casey Hudson-nal, a Mass Effect projekt igazgatójával a BioWare-től. Az interjuhé első része a játék fejlesztésére, tervezésére, valamint a történet elemeire koncentrál. Ígértek egy második részt is...


Tovább..


2006.04.19. - Kwish

Titan Quest - Lényismertető #2

Az IGN lehozta a Titan Quest lényismertetőjének következő darabját, mely az egyiptomi területeken fellelhető ellenségekkel foglalkozik. A következő alkalommal Kína retteneteit mutatják be, de addig is itt van néhány kép és egy videó az egyiptomi szörnyekről.


Tovább..


2006.04.08. - Kwish

Titan Quest - Fejlesztői napló #6 a történet mesélésről

A GameSpot-on legutóbb megjelent fejlesztői naplóban Ben Schneider az Iron Lore fejlesztő csapatának tagja arról mesél, hogy milyen játék elemeket is használnak a Titan Quest-ben a történet elmesélésére, a háttér megteremtésére... az elbeszélésre.


Tovább..


2006.03.25. - Kwish

Mage Knight: Apocalypse - Fejlesztői napló #2

Dave Georgeson, a Namco Bandai másik senior producer-e folytatja a fejlesztői naplót az IGN RPGVault oldalán. Igazából nem tudom, mit akar mondani :-) , amolyan státuszriportnak tűnik a dolog. Jah, és van négy új képecske...


Tovább..

Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 - következő oldal