Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci

Világ
Mitológia
Gothic I
Gothic II
Területek
Csoportok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjúk
Így készült

GOTHIC III

A Gothic 3 a legutóbbi fejezete az egész világon sikeres szerepjáték sagának. A játékosnak kötetlen, nem-lineáris szerepjáték kalandot ígér, lenyűgöző történettel, a környezet és az emberi viselkedés rendkívül részletes és kidolgozott szimulációjának körítésében.

A TÖRTÉNET
A Gothic két előző részében a játékos egyedül küzdötte fel magát, s vált rabból Khorinis - a stratégiailag fontos bányász-sziget – hősévé, s mentette meg a gonosz erőitől otthonát. Nos, most eljött az ideje annak, hogy a játékos útra keljen a kontinens birodalmai felé, ahol a helyzet reménytelen, a megszálló orkok legyőzték Rhobar király erőit, irányításuk alá vonták Myrtana legfontosabb részeit, s rabszolgasorba vetették az emberi királyságot.

Csak néhány szabad ember maradt a szinte megközelíthetetlen Nordmar északi felföldjein és Varrant déli sivatagában. És persze ott vannak még az ellenállók, ott rejtőznek Myrtana erdőiben, s az üsd-és-menekülj gerilla harcmodorral küzdenek az orkok ellen.. A játékos maga dönti el, hogy a lázadáshoz csatlakozik-e, s hű marad a lemondatott királyhoz, vagy inkább az ork elnyomókat támogatja abbéli céljukban, hogy ledöntsék a még utolsó, ellenálló emberi erődöt, vagy, hogy olyan utat válasszon, ami a saját céljait szolgálja.

Minden egyes döntésnek hatása lesz a játék világára és a hatalmi egyensúlyra. A Gothic 3-ban nincs egy szimpla, lineáris történet - minden játék eltérő és egyedi lesz, melyekben a játékos véglegesen eldöntheti az emberi nem sorsát.

Kiadó: Aspyr Media, JoWood
Fejlesztő: Piranhy Bytes / Pluto13