|
2006.09.08. - Kwish
Hellgate: London - Mini Q&A
|
A Hellgate Guru oldal a 21rpg oldallal kart-karba öltve készített egy 17 kérdéses interjuhét. Ez így elég impozánsnak hangzik, de a válaszok lényegében néhány szavas szösszenetek, így a kérdéseket és válaszokat összegyúrtam... szóval ez inkább egy infócsokor. Az áldozat Ivan Sulic közösség manager...
|
- A PVP modell leginkább egy versenyhez hasonlítható. Remélhetőleg lesz benne rangsor rendszer is.
- A Kabbalisták Átalakulás (Transformation) skillje valóban megváltoztatja a karakter megjelenését (nemcsak a démon különleges képességeit kapja meg a karakter). Jelenleg az alábbi formákba válthat át: Zombie, Fetid Hulk és Imp Shaman.
- Még nincs arról döntés, hogy kiadják-e a játék olyan "keletiesített" verzióját, melyben a karakterek megjelenése sokkal keletiesebb. Épp most tesznek be a játékba néhány ázsiai elemet, de hogy a távol-keleti verzió lényegesen eltér-e majd a nyugati verziótól, még nem tudják. Bár erre a kérdésre feltehetőleg nem lesz a válasz.
- Még nincs meg a felső szinthatár, bár Sullic szerint ezek mindaddig csak számok, amíg ki nem egyensúlyozzák a játékot.
- Nem lesznek olyan keleties osztályok, mint a Monk és a Ninja. A Hellgate: London ugyanis nagyon erősen fókuszál Londonra és általában véve az európai mítoszokra. Ha egy kiegészítőben keletre "utazna" a játék, akkor minden bizonnyal bekerülnének a távol-keleti osztályok.
- Nem tervezik, hogy lennének nemzetközi elkülönült területek (?international lockouts?) a szervereken, de ez még változhat, bármi megtörténhet.
- A halál esetén lesz valamilyen büntetés, de még meghatározásra vár, hogy ez pontosan mi lehet. Még azt sem találták ki, hogy miként kezeljék a halálból visszatérő karakterek esetén a cucc visszaszerzését (már ha ilyenre egyáltalán lesz lehetőség).
- Nem lesz semmilyen crafting rendszer.
- A terveik szerint a fókusz tárgyakhoz is lehet majd modokat kapcsolni.
- Nem igazán akarnak a játékosoknak karakter-építési ötleteket adni, viszont lesz egy olyan dokumentáció, melyben meghatározzák, hogy az egyes skillek mire jók.
- Még nincsenek konkrét terveik arra vonatkozóan, hogy miként építik be a guildeket a játékba.
- Pillanatnyilag a páncélok és egyéb tárgyak nem moddolhatóak, bár ez még változhat.
- Pillanatnyilag nincsenek a játékban köpenyek, palástok, kabátok... bár a köpenyeken még gondolkoznak.
- Nincsenek olyan dolgok a játékban, mint a Diablo rúna-szavai. Így ha valaki bármilyen sorrendben specifikus modokat tesz egy különleges fegyverbe, akkor ezzel nem vált ki valamilyen egyedi eredményt.
- Jelenlegi terveik szerint az egy account-hoz kapcsolódó összes karakter egy osztott vaultot fog használni.
- Az erő és állóképesség fenntartásához nincs szükség az alvásra és evésre, ezek nem is kerültek be a játékba.
- Mesterlövész fegyverek lesznek a játékban, bár pillanatnyilag furcsa módon nem lehet velük zoomolni.
Forrás: Hellgate Guru: An Interview with Ivan Sulic, Community Manager
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2006.11.08. - Hellgate: London - Hunter kaszt 2007.01.18. - Hellgate: London - Minimalista beszélgetés a multiról
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2006.07.24. - Hellgate: London - HellgateGuru kérdezz-felelek 2006.07.09. - Hellgate: London - Interjuhé, második rész 2006.07.04. - Hellgate: London - Interjuhé, első rész 2006.07.01. - Hellgate: London - Mini interjuhé... 2006.06.08. - Hellgate: London - Csevej Bill Roper-rel (CVG)
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|