Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.09.08. - Kwish

Hellgate: London - Mini Q&A


A Hellgate Guru oldal a 21rpg oldallal kart-karba öltve készített egy 17 kérdéses interjuhét. Ez így elég impozánsnak hangzik, de a válaszok lényegében néhány szavas szösszenetek, így a kérdéseket és válaszokat összegyúrtam... szóval ez inkább egy infócsokor. Az áldozat Ivan Sulic közösség manager...


  1. A PVP modell leginkább egy versenyhez hasonlítható. Remélhetőleg lesz benne rangsor rendszer is.
  2. A Kabbalisták Átalakulás (Transformation) skillje valóban megváltoztatja a karakter megjelenését (nemcsak a démon különleges képességeit kapja meg a karakter). Jelenleg az alábbi formákba válthat át: Zombie, Fetid Hulk és Imp Shaman.
  3. Még nincs arról döntés, hogy kiadják-e a játék olyan "keletiesített" verzióját, melyben a karakterek megjelenése sokkal keletiesebb. Épp most tesznek be a játékba néhány ázsiai elemet, de hogy a távol-keleti verzió lényegesen eltér-e majd a nyugati verziótól, még nem tudják. Bár erre a kérdésre feltehetőleg nem lesz a válasz.
  4. Még nincs meg a felső szinthatár, bár Sullic szerint ezek mindaddig csak számok, amíg ki nem egyensúlyozzák a játékot.
  5. Nem lesznek olyan keleties osztályok, mint a Monk és a Ninja. A Hellgate: London ugyanis nagyon erősen fókuszál Londonra és általában véve az európai mítoszokra. Ha egy kiegészítőben keletre "utazna" a játék, akkor minden bizonnyal bekerülnének a távol-keleti osztályok.
  6. Nem tervezik, hogy lennének nemzetközi elkülönült területek (?international lockouts?) a szervereken, de ez még változhat, bármi megtörténhet.
  7. A halál esetén lesz valamilyen büntetés, de még meghatározásra vár, hogy ez pontosan mi lehet. Még azt sem találták ki, hogy miként kezeljék a halálból visszatérő karakterek esetén a cucc visszaszerzését (már ha ilyenre egyáltalán lesz lehetőség).
  8. Nem lesz semmilyen crafting rendszer.
  9. A terveik szerint a fókusz tárgyakhoz is lehet majd modokat kapcsolni.
  10. Nem igazán akarnak a játékosoknak karakter-építési ötleteket adni, viszont lesz egy olyan dokumentáció, melyben meghatározzák, hogy az egyes skillek mire jók.
  11. Még nincsenek konkrét terveik arra vonatkozóan, hogy miként építik be a guildeket a játékba.
  12. Pillanatnyilag a páncélok és egyéb tárgyak nem moddolhatóak, bár ez még változhat.
  13. Pillanatnyilag nincsenek a játékban köpenyek, palástok, kabátok... bár a köpenyeken még gondolkoznak.
  14. Nincsenek olyan dolgok a játékban, mint a Diablo rúna-szavai. Így ha valaki bármilyen sorrendben specifikus modokat tesz egy különleges fegyverbe, akkor ezzel nem vált ki valamilyen egyedi eredményt.
  15. Jelenlegi terveik szerint az egy account-hoz kapcsolódó összes karakter egy osztott vaultot fog használni.
  16. Az erő és állóképesség fenntartásához nincs szükség az alvásra és evésre, ezek nem is kerültek be a játékba.
  17. Mesterlövész fegyverek lesznek a játékban, bár pillanatnyilag furcsa módon nem lehet velük zoomolni.

Forrás: Hellgate Guru: An Interview with Ivan Sulic, Community Manager



Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.11.08. - Hellgate: London - Hunter kaszt
2007.01.18. - Hellgate: London - Minimalista beszélgetés a multiról

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.07.24. - Hellgate: London - HellgateGuru kérdezz-felelek
2006.07.09. - Hellgate: London - Interjuhé, második rész
2006.07.04. - Hellgate: London - Interjuhé, első rész
2006.07.01. - Hellgate: London - Mini interjuhé...
2006.06.08. - Hellgate: London - Csevej Bill Roper-rel (CVG)


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása