|
2005.09.22. - Kwish
NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
|
Csend és hullaszag a Hivatalos NWN2 Fórum-on, de ha megkapargatjuk, válámi azért van. Nem sok, de válámi.
|
128 mega vs 256 mega vs 512 mega (Brian Lawson, senior programozó)
Ha csak az NWN2 miatt akarsz új kártyát venni, akkor azt javaslom, hogy várj a lehető legvégső pillanatig, és csak akkor válaszd ki azt, ami az adott időben a pénztárcádnak a legjobban megfelel. Ha a szemet gyönyörködtető látványra és teljesítményre vágysz, akkor a 3.0 shader modellek lesznek a neked valók.
Milyen programot használnak a fejlesztők? (Jason Keeney, senior programozó)
Felvetés: Elmondaná az egyik fejlesztő, hogy milyen programokat használtok a modellek és textúrák készítéséhez, és hogy milyen hasonló eszközök vannak az iparágban?
A 3D modellekhez MAX-ot használunk. A 2D textúrákhoz meg ez ilyesféle dolgok legtöbbjét Z-Brush-al és Photoshop-pal készítjük el. Azt hiszem, ezek eléggé elterjedtek az iparágban, bár a 3d modellezésben még a Maya-t is igen elterjedt. Azt hiszem, közel 50-50% a MAX és a Maya használata.
Csatlósok (Ferret Baudoin, vezető fejlesztő)
Több csatlós közül választhatsz majd, mint amennyit valóban felvehetsz, így döntened kell majd arról, hogy kit viszel magaddal.
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2005.09.26. - NWN2 - Vannak kinn képek, haha - UPDATE!!! 2005.09.26. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.28. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.29. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.30. - NWN2 - Színesben a Dragonshard promó
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2005.09.21. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.20. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.18. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.16. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.15. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|