Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.07.15. - Kwish

Silverfall - Steampunk akció-RPG


Megjelent egy sajtóközlemény egy új akció-RPGről, melyről akár már az E3 kapcsán is hallhattunk. A játék a hangzatos Silverfall névre hallgat, s különlegessége, hogy ötvözi a technológiát és a mágiát... gőzgépek és mágia... ok. Hack-and-slash…nem annyira :-/ Szemezgetés a sajtó anyagból és a régebbi Gamespot E3 beszámolóból. Gőzsárkány bazz, gőzsárkány!!!


A fejlesztő egy ukrán fejlesztő cég, a Kyiv’s Games. A játék európai megjelenése októberben várható, amerikai megjelenésről nincs szó.

TÖRTÉNET
Az idők hajnalán Nelw? lakói életének rendjét nagy hatalmú elementalista varázslók vigyázták. De a gőzerő felfedezése (no persze a gnómok...) teljesen felborította ezt az ősi társadalmi rendet. A népesség bizonyos hányada kiábrándulva az új technológia bevezetésétől a természet erőihez fordultak. A természet és tudomány frakcióinak összezördülését kihasználva pedig a sötétség erői is ostrom alá vették a mágikus birodalmakat, hogy magukhoz ragadják a hatalmat.


1024 x 768

1024 x 768

1024 x 768

1024 x 768

JELLEMZŐK (PR és Gamespot)
  • Hatalmas, nyitott fantasy birodalom, mely teljes szabadságot kínál a játékosoknak. Eljuthatnak Cloudworks repülő zeppelin városától a Brazer mágikus vulkánjáig.
  • 150-nél több lény és főellenfél.
  • A karakter létrehozásánál négy fajból (goblinok, elfek, emberek, trollok) lehet választani. A karakter átalakulhat félelmetes, hús-szaggató vérbestiává is. A kezdésnél a fajt, a nemet és az arcbeállításokat lehet elvégezni.
  • Kétfős csapatot lehet felállítani (nyolc lehetséges partnerből lehet választani). Mindegyikük saját történettel, háttérrel, képességekkel rendelkezik, és küldetéseket is adnak. A lojalitásuk attól függően változik, hogy miként bánsz velük, s akár életreszóló barátokká is válhattok (még akár szerelmesekké is). E közeli jóbarátok lényeges bonuszt kapnak a kapcsolat eredményeképp.
  • A karakter fejlesztés során több mint 130 skillből és varázslatból lehet választani. Pontosan olyan karaktert hozhatsz létre, amilyennel játszani akarsz... A skillek 5 csoportra vannak beosztva, s mindegyikük többféle módon fejleszthető. A faji skillek azokat a képességeket erősítik, melyek az adott faj jellemzőjének tekinthetőek (pl. a goblinok esetében ilyen a kereskedelem, míg az emberek esetében a mágia).
  • Fejleszthető a harc (közelharc, távolsági, technológiai alcsoportok) és a mágia is (fény, elementalista, és sötét mágia). Ha valaki a természetet választja, akkor képes lesz társakat megidézni, illetve vérfarkassá átalakulni, míg a technologisták a fegyverekhez és a robbanószerekhez értenek majd.
  • A skill pontok elköltésénél oda kell figyelni, mert nem lehet az összes skillt megtanulni. Ugyanakkor a fejlesztők szerint nagyon kevés egyértelmű karakterfejlesztési lehetőség lesz. Inkább azt remélik, hogy a vizuális testreszabás és a skillek nagy száma miatt nem igazán lesznek egyforma karakterek.


1024 x 768

1024 x 768

1024 x 768

1024 x 768

  • Két multiplayer mód. Az elsőben kooperatív, vagy PvP módon lehet játszani a felállított csapatokkal (max. 8 fő; 2-3 fős csapatokban), a második esetében a játékos állítja fel a csapatot a játék kezdeténél, és végigjátsszák a történetet.
  • Vakító fény, árnyék és particle (részecske) effektek. Valós idejű fények, tükröződések, időjárás effektek, realisztikus nappal/éjszaka ciklus. A karakterek kissé ki vannak húzva, hogy megkülönböztethetőek lehessenek a környezettől, s ez elég egyedi stílusúvá teszi a játékot.
  • A folytonos univerzum minimalizálja a helyszínek közti töltési időt.
  • A ragdoll fizika és a particle effektek igazán reálissá teszik a varázslatokat.
  • A játék központi témája a természet és a technológia ellentéte. A játékos döntéseivel egyik, vagy másik oldal mellett teszi le voksát, s ahogy a játék előre halad, úgy távolodik el a főhős döntései eredményeképp az ellentétes oldaltól.
  • Számok: 35 különböző szörny (3-4 verzió mindegyik esetében); 9 különféle külső környezet; három eltérő városi architektúra és 12 különböző stílusú dungeon; 25 órás főküldetés, 200 mellékküldetés, 150 skill, megszámlálhatatlan fegyver és páncél.
  • A legnagyobb hangsúlyt az akcióra teszik.


Forrás: GamingGroove - Silverfall RPG announcement; GameSpot - E3 06: Silverfall Impressions