Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
FAQ
Rendszerspeci

Játékvilág
Bolygók
Társak
Krónikák

Karakterek
Kasztok
Prestige-class
Tulajdonságok
Szakértelmek
Képességek
Erőtrükkök
Formák
Táblázatok

Játékmenet
Végigjátszás
Modok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjúk
Development Diary
Infómorzsák

Végigjátszás

Az alábbi végigjátszás egy határozottan világos oldalra törekvő hím karakter kalandozását mutatná be. Megpróbálom használhatóvá tenni a dolgot, és az egyes területek elején összefoglalva SPEEDY címszó alatt áttekinteni azt, ami az adott helyszín végigjátszásához kell (mármint a történet menet végigvitele szempontjából fontos tennivalókat). Aztán után meg részletesebben leírom a dolgokat...

Ha valamelyik karakterrel kapcsolatban változik a befolyásunk, azt jelzem (vagy legalábis próbálom jelezni) egy INF jellel, ha két karakternév szerepel egymás mellett így pl. INF: Atton vs. Kreia, akkor az azt jelenti, hogy vagy az egyik, vagy a másik karakterre gyakorolunk nagyobb hatást, sőt, az is előfordulhat, hogy egyiken nyerünk, másikon pedig veszítünk...

Ha bárkinek észrevétele, kiegészítése lenne az alábbiakhoz, akkor kérem szóljon, azt is igazán nagyra értékelném, ha valami hasonló karakterrel játszó egyén a SPEEDY (a rövid, sorszámozott összefoglaló a bolygókról) részek összehozásában segítene!

Megvan:



A karaktergenerálás mindenkire rá van bízva, én inkább azokat a karaktereket részesítem előnyben, akik több mindenhez értenek...

TIPP: Meglehetősen megkönnyíti a dolgunkat, ha a kezdő karakter ért egy kicsit a robbanószerekhez. Nagyon sok vidám kis akna van mindenfele, de ami a lényeg, vannak olyan ajtók/konténerek, melyeket azzal egyszerűen ki lehet nyitni... őszintén szólva, azt most nem tudom, hogy ezek mindegyikét szét lehet-e verni, de attól tartok nem.


PROLÓGUS
T3-M4 segítségével kell a bevezetésen átesnünk, melynek helyszíne az Ebon Hawk. A dolog persze teljesen kihagyható, nem is igazán akarok vele túl sokat foglalkozni, gyakorlatilag meglehetősen szájbarágósan bemutatják, hogy is kell kezelni a játékot. Aki ismeri az első részt, annak nem is érdemes megnéznie (hacsak... de erről később).

A cél, hogy helyrehozzuk az űrhajónk hiperhajtóművét, és elvergődjünk vele a közeli Peragus bányatelepig (közben meggyógyíthatjuk a főkaraktert, szerezhetünk magunknak egy segítőt, célba lőhetünk ésatöbbi). A hiperhajtómű megjavításához csak öt alkatrész ('parts') darab kell, ezeket gyakorlatilag már úgy össze lehet szedni, hogy felmegyünk az űrhajó tetejére a liften, és kibelezzük a kibelezni valókat.

Az itt szerzett tapasztalatot és tárgyakat nem visszük tovább, ugyanakkor a sztori tekintetében kapunk egy kis hintet... bár ez már látható a normál játék elején is… A bemelegítést bármikor megszakíthatjuk az űrhajó hídján...

Ezt követően szemtanúi lehetünk egy kis átvezető múvinak (Hogy repüljünk sz@rrá lőve az aszteroida mezőben?), majd a bedokkolásnak. Érdekes módon úgy tűnik, valaki, pontosabban valami más is van a hajón, feltűnik egy ádáz robot...

TIPP: Egy kis csalást már meg is ejthetünk itt a játék elején. Ha belekezdünk a bevezetőbe, és megszakítjuk azt, az addig megszerzett tárgyak mégis ott lesznek a főkarakternél induláskor!


Folytatás: Peragus...


Fordította / írta: Kwish
2005.02.24.